Minä olen voittanut itseni. Ostin Stadiumin alennusvalikoimasta lenkkarit, ja jo kahtena päivänä olen käynyt välittömästi töiden jälkeen lenkillä. Juoksen, hölkkään ja kävelen, kun en jaksa enää juosta. Olen tehnyt nyt vain puolen tunnin lenkin molempina päivinä, sillä ajattelin, että säännöllisyys on kestoa paljon tärkeämpää. Tunnin löytäminen omasta arjestaan on paljon haasteellisempaa kuin puolen tunnin! Ystäväni himoliikkuja Paavo on ollut mielessäni aina viimeisen parin vuoden aikana, kun minun olisi pitänyt olla kuntoilemassa. Niinpä tämä kuva erityisesti Paavolle ;)!

1241641300_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kukkakauppiaan, neiti B:n äidin ja Kirahvilan Katin kanssa ajatuksia tästä on vaihdettukin, mutta yritän nyt oppia hyväksymään ajatusta siitä, että meistä ei enää tule vanhempia. Alexille ei synny sisaruksia,- ei vaikka miten toivoisimme. Vauva-aikaan liittyviä kuvia ja muistoja on tullut siksi pengottua haikein mielin. Jonain päivänä voitan itseni uudelleen ja kannan kaikki kestovaipat kylpyhuoneen kaapista kellariin. En minä niitä nyt silti myydä voi! Pieniä vaatteita olen jo kiikuttanut työkavereille, joista on tullut isiä. Viimeisinä vaippa-aikoina piirtämäni kuva tupsahti tänään vastaani, ja tällä ilahdutan nyt aivan erityisesti niitä ystäviä, joiden kanssa olemme viimeisen viiden vuoden ajan tavanneet päätteen ääressä :).

1241643546_img-d41d8cd98f00b204e9800998e